بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

  • نویسنده : امید ابوالحسنی
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • تاریخ انتشار : 1400/12/05
بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

این روزها تولید محتوا شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد به دنبال این موضوع هستند تا بتوانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و به درآمد برسند. با توجه به نیازی که در عرصه تولید محتوا وجود دارد و این نیاز رفته رفته بیشتر هم می‌شود، تولید کنندگان محتوای فراوانی روی کار آمده‌اند و پیش بینی‌ می‌شود که تعداد آن‌ها در آینده بسیار بیشتر از این هم بشود.

امروزه شرکت‌ها و اداره‌های فراوانی هستند که به تولید کنندگان محتوا برای ادامه فعالیت‌های خود نیاز دارند. تولید محتوا برای آن‌ها به معنای افزایش بازدید و در نتیجه بیشتر شدن مشتری‌ها و درآمدها خواهد بود. البته برخی از تولید کنندگان محتوا هم هستند که صرفا برای خود کار می‌کنند و ترجیح می‌دهند که کارشان را توسعه دهند.

همان طور که در جریان هستید، تولید محتوا می‌تواند انواعی داشته باشد که از آن‌ها باید به تولید محتوای متنی، ویدیویی، تصویری، اینفوگرافیک و موارد مشابه اشاره داشت. بنابراین افراد با توجه به نیازی که دارند، قادر هستند تا به سراغ یک یا چند تا از آن‌ها بروند. برنامه‌های زیادی هم برای به اشتراک گذاری محتواها به وجود آمده است که از آن‌ها می‌توان اینستاگرام را نام برد.

شما می‌توانید محتواهای ویدیویی را در راستای فروش محصولات، ارائه خدمات و آموزش دادن در دسترس قرار دهید. همچنین ولاگ‌هایی هم در این زمینه تهیه و به عنوان پست در برنامه‌هایی مانند اینستا یا یوتیوب به اشتراک گذاشته می‌شود که از آن‌ها نیز نباید به سادگی عبور کرد.

یک تولید کننده محتوا برای انجام هر یک از موارد فوق به برخی از ابزارها نیاز خواهد داشت. از این ابزارها می‌توان به یک گوشی همراه خوب اشاره داشت. عده زیادی این طور تصور می‌کنند که برای تولید محتوای تصویری یا ویدیویی صرفا باید از دوبین‌ها استفاده کرد. این در حالی است که گوشی‌های هوشمند نیز تا حد زیادی گره‌گشای مشکلات ما در این زمینه خواهند بود.

از این رو، در این مقاله قصد داریم تا شما را با جدیدترین گوشی‌های هوشمندی آشنا کنیم که برای تولید محتوا فوق العاده هستند. ضمن این که به تعریف در مورد هر یک از این گوشی‌ها می‌پردازیم و جزییاتی از آن‌ها را هم در دسترس قرار خواهیم داد. در پایان نیز به بهترین آن برای تولید محتوا اشاره خواهیم کرد. پس در صورتی که شما نیز از تولید کنندگان محتوا هستید به دنبال تعویض گوشی همراه خود می‌گردید، تا انتها همراه ما باشید.

آیفون 12 پرو

با وجود این که اخیرا آیفون 13 معرفی و در اختیار مردم قرار گرفت، اما شاید نتوان تفاوت‌های چندانی را نسبت به نسخه 13 آن در نظر داشت. در واقع به لحاظ ظاهری که این گونه به نظر می‌رسد. تنها از نظر دوربین و برخی دیگر از جزییات است که می‌توان تفاوت‌هایی را میان آن‌ها مشاهده کرد. اکنون باید بدانید که آیفون 12 پرو یکی از بهترین موارد در راستای تولید محتوا است. حال اگر بودجه بیشتری را در اختیار دارید، قادر هستید تا نسخه 13 آن را از آن خود کنید.

ضمنا فراموش نکنید که نسخه بهتر از این گوشی با نام آیفون 12 پرو مکس نیز می‌تواند به وسیله شما خریداری شود. این نسخه قطعا قیمت بیشتری دارد و قابلیت‌های فراوان‌تری هم در آن مشاهده می‌شود. با این همه، آیفون 12 پرو نیز به نوبه خود می‌تواند انتخابی مطمئن و مناسب برای افراد باشد و از نظر تعرفه نیز بودجه کمتری را برای آن در نظر خواهید گرفت.

اگر نگاهی اجمالی هم به این گوشی داشته باشید، متوجه می‌شوید که از چهار دوربین برخوردار است. سه تا از این دوربین‌ها در پشت گوشی مشاهده می‌شود و به وسیله آن‌ها می‌توانید کارهای گوناگونی انجام دهید. همچنین شما می‌توانید عکس برداری و فیلم برداری را از زوایای مختلف در دستور کار قرار دهید و این شرایط فوق العاده‌ای است که توسعه دهندگان آیفون 12 پرو برای مشتریان خود به وجود آورده‌اند.

آیفون 12 پرو

مطمئنا یک دوربین هم باید در جلوی گوشی مشاهده شود. این دوربین وظیفه دارد تا تصاویر و ویدیوهای سلفی را با بالاترین کیفیت برای شما ضبط نماید. کیفیت در این دوربین نیز در نوع خود مثال زدنی است. از امکانات یکی از دوربین‌های پشت این گوشی باید به تله فوتوی 52 میلی متری اشاره داشت. ضمن این که شرایطی برای تهیه فیلم‌ها با سرعت شصت فریم در ثانیه برای شما فراهم شده است.

دوربین جلوی این گوشی باعث شده است تا بسیاری از تولید کنندگان محتوا بخواهند به سراغ آن بروند. فیلم برداری 4K را هم می‌توان مزیت مهم دیگری در آیفون 12 پرو دانست که ولاگرهای زیادی این روزها از آن استفاده می‌کنند.

فراموش نکنید که حافظه رم این گوشی به اندازه شش گیگابایت است که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های این شرکت، عملکرد بهتری را از خود به جای گذاشته است. علاوه بر آن، این گوشی‌ها در سه نوع و سه حافظه داخلی گوناگون یعنی 128، 256 و 512 گیگابایت در دسترس قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا

بعد از معرفی یک گوشی با سیستم عامل آی او اس، نوبت به موردی با سیستم عامل اندروید می‌رسد. این گوشی که بسیاری از تولید کنندگان محتوا از آن استفاده می‌کنند، سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا نام دارد. این در واقع آخرین نوعی است که سامسونگ از سری گوشی‌های نوت خود رونمایی کرده است.

علاوه بر تولید محتوای ویدیویی برای فروش و ارائه خدمات، این گوشی‌ها با توجه به ظرفیت و همچنین باتری خوبی که در خود دارند، به منظور تهیه ولاگ‌ها نیز مناسب خواهند بود. این طور که سازندگان گفته‌اند، 98 درصد از صفحه روش گوشی را خود نمایشگر فرا گرفته است و این باعث می‌شود تا لذت استفاده از آن دوچندان شود.

بنابراین در زمانی که بخواهید ویدیوهای تولید شده به وسیله خودتان را مشاهده کنید، با دردسری مواجه نخواهید شد. به جز آن، این نوت 20 الترا برای ویرایش ویدیوها و تصاویر نیز گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این گوشی‌ها نیز دوربین‌های سه گانه‌ای را در خود دارند که هر یگ خصوصیات خاصی در خود دارد. با نوت 20 الترا، کیفیت بسیار بالا را در فیلم برداری و عکاسی مشاهده خواهید کرد.

اینطور که گفته می‌شود، شما می‌توانید برای چندین ساعت از این گوشی به منظور تولید محتوا استفاده کنید؛ بدون این که باتری آن تا انتها خالی شود. البته اگر این اتفاق هم رخ دهد و شارژ شما خالی شود، نباید نگران موضوع خاصی باشید. توسعه دهندگان از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع برای این گوشی استفاده کرده‌اند و می‌توانید در کمترین زمان ممکن، نسبت به انجام این کار هم اقدام نمایید.

گلکسی نوت 20 الترا

حتما در جریان هستید که قلم‌هایی در این گوشی‌ها به کار رفته است که S Pen هم نام دارند. شما قادر هستید تا از این قلم‌ها به منظور ویرایش تصاویر و ویدیوها و همچنین تولید محتوای با کیفیت‌تر استفاده نمایید. این در حالی است که شاید در دیگر گزینه‌ها نتوانید شاهد آن باشید. قابلیتی در نوت 20 الترا وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید لرزش ویدیوها و تصاویر را بگیرید. پس در زمان راه رفتن یا حتی دویدن برای تهیه ولاگ، نگران این قضیه نباشید.

این گوشی‌ها یک دفترچه یادداشت پیشرفته را هم در خود دارد. شما حتی به وسیله قلم ذکر شده قادر هستید تا از این دفترچه استفاده کرده و به دنبال تولید محتوای متنی نیز بروید. بنابراین این گوشی از هر نظر می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. حافظه رم این گوشی 12 گیگابایت است و حافظه داخلی آن را هم می‌توان در انواع 128، 256 و 512 گیگابایت مشاهده کرد.

دوربین‌های عقب این گوشی به صورت 12، 12 و 108 مگا پیکسل هستند که در نوع خود باید آن‌ها را بالا دانست. البته دوربین جلوی آن نیز به اندازه ده مگاپیکسل است. فیلم برداری با دوربین جلوی این گوشی نیز به صورت 4K امکان پذیر است و می‌توانید ویدیوهای خود را با سی یا شصت فریم در ثانیه انجام دهید.

سامسونگ گلکسی S21 الترا

در نهایت هم قصد داریم تا به یکی دیگر از محصولات شرکت سامسونگ اشاره داشته باشیم. سامسونگ گلکسی S21 الترا نیز در نوع خود یک غول به شمار می‌رود. می‌توان چنین گفت که یکی از دلایلی که استقبال از این گوشی بسیار خوب بوده، تولید محتوا بوده است. این گوشی با توجه به شرایطی که در خود دارد، رقیب سرسختی برای دو مورد گفته شده به شمار می‌رود.

در واقع هر چیزی که از تولید محتوا بخواهید، در سامسونگ گلکسی S21 مشاهده می‌شود؛ از کیفیت خوب دوربین گرفته تا باتری مناسب و همچنین پشتیبانی از برنامه‌هایی برای ویرایش و تهیه محتواها. حال در صورتی که علاقه شما به سیستم عامل اندروید هم زیاد باشد، خیلی ساده قادر به استفاده از گوشی ذکر شده خواهید بود.

تهیه تصاویر و فیلم در این گوشی بسیار لذتبخش است. تنها کافی است که یک بار نسبت به انجام این کار اقدام نمایید و سپس خودتان متوجه همه چیز خواهید شد. قابلیت فوکوس در دوربین این گوشی شاهکار است و نباید از آن غافل شد. ضمن این که طبق گفته سازندگان، تلاش فراوانی برای بخش زوم دوربین این تلفن همراه انجام شده است؛ به این صورت که شما از فاصله هزار متری نیز قادر به تهیه تصاویر و ویدیوهای نسبتا خوبی خواهید بود.

برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در شب نسبت به تهیه تصاویر اقدام کنید، اما فلش گوشی شما در این زمینه به خوبی کار نکند. حال خبر خوب این است که به وسیله گلکسی S21 الترا می‌توانید تجربه‌ای دلپذیر از استفاده از فلش گوشی برای تهیه تصاویر را به ارمغان آورید. پس اگر ولاگ شما در شب نیز اتفاق می‌افتد و می‌خواهید از امکانات این چنین نیز بهره مند شوید، به سراغ این گوشی بروید.

گلکسی نوت 20 الترا

این گوشی نیز درست مانند مورد گفته شده از قابلیت فست شارژ استفاده می‌کند تا خیال شما از این بابات کاملا راحت باشد. S21  الترا تنها در عرض چند دقیقه به صورت صفر تا صدی شارژ می‌شود و سپس برای مدتی طولانی قادر به استفاده از آن خواهید بود. این بدان معنا است که برای تولید محتوای ویدیویی و تهیه ولاگ دور از خانه نیز بدون دغدغه می‌توانید از آن بهره ببرید.

رزولوشن‌های موجود در این گوشی بی نظیر است و این را هم باید مزیت دیگری از آن به شمار آورد. حافظه رم آن هم در دو مدل 12 و 16 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. ضمن این که این گوشی را می‌توان از نظر حافظه داخلی در سه  نوع 128، 256 و 512 گیگابایتی در بازار پیدا کرد. در صورتی که ویدیوهایی طولانی می‌گیرید و نیازمند فضای زیادی هستید تا آن‌هها را ذخیره نمایید، مواردی با حافظه بالاتر را به شما توصیه می‌کنیم.

چهار دوربین در پشت این گوشی به اندازه‌های 12،10،10 و 108 مگاپیکسل دیده می‌شود. دوربین جلوی آن نیز در حدود 40 مگاپیکسل است. برای فیلم برداری با دوربین جلو هم می‌توانید ویدیوهایی 4K به صورت سی یا شصت فریم در ثانیه را تولید نمایید.

بهترین گوشی برای تولید محتوا کدام است؟

با توجه به موارد گفته شده، در نهایت به نظر شما کدام گوشی می‌تواند برای تولید محتوا بهترین باشد؟ شاید نتوان پاسخ دقیقی به این سوال داد؛ چرا که هر یک از آن‌ها به نوبه خود مزایا و ویژگی‌هایی در خود دارند. اگر با عملکرد و مزایای سیستم عامل آی او اس راحت هستید، ما آیفون 12 پرو یا حتی مدل‌های بالاتر آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

چنان چه به هر دلیلی از این سیستم عامل خوشتان نمی‌آید، می‌توانید سر وقت گزینه‌های دوم یا سوم بروید. به دلیل دوربین‌های بسیار با کیفیتی که در گلکسی نوت S21 به چشم می‌خورد، توصیه ما این است که حتما آن را برای این زمینه امتحان کنید.

سخن پایانی

این مقاله در راستای آشنایی شما عزیزان با بهترین گوشی‌های هوشمند مناسب تولید محتوا نوشته شده است که امیدواریم از آن لذت برده باشید. با توجه به صحبت‌های فوق، مطلع شدیم که گوشی‌های همراه فراوانی برای این کار ایده‌آل به نظر می‌رسند. البته به جز موارد گفته شده، گوشی‌های با کیفیت دیگری هم این اواخر توسط شرکت‌های گوناگون به دست مردم رسیده است که از آن‌ها نیز نباید غافل شد.

گفتنی است که ما مقالات این چنینی زیادی را در این وب سایت در دسترس قرار داده‌ایم که می‌توانید سر وقت آن‌ها بروید. مطالعه این دسته از مطالب در نهایت باعث می‌شود که در تولید محتوای خود به بهترین نتایج دست پیدا کنید و در نهایت درآمد بسیار بالاتر را شاهد باشید.

پرسش و پاسخ تکمیلی

سفارش فوری تولید محتوا

تعداد کلمه و مقاله را وارد کنید تا سفارش شما محاسبه شود

درصد تخفیف : 0%
قیمت هر مقاله0 تومان
قیمت کل0 تومان
قیمت با تخفیف0 تومان
پرداخت

با ما گفتگو کنید